Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gimnazjum Nr 3 im. Euroregionu Nysa w Lubaniu

Kolorowy pasek

Instrukcja

w sprawie określenia procedury zabezpieczenia pomieszczeń i postępowania

z kluczami w obiekcie Gimnazjum nr 3 im. Euroregionu Nysa w Lubaniu

 

I   Zasady przechowywania kluczy

  1. Klucze do wszystkich sal lekcyjnych są przechowywane w pokoju nauczycielskim.
  2. Klucze do pomieszczeń pracowniczych są przekazane pracownikom do indywidualnego przeznaczenia, za uprzednim podpisaniem rewersu u dyrektora szkoły.
  3. Klucze zapasowe do wszystkich pomieszczeń budynku są przechowywane u rzemieślników.
  4. Klucze do biurek stanowiskowych i szafek są w posiadaniu pracowników i nauczycieli, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich należyte zabezpieczenie.
  5. Do otwierania pomieszczeń dla potrzeb wykonania czynności związanych ze sprzątaniem, wykorzystywane są klucze od poszczególnych pięter, przekazane upoważnionym pracownikom obsługi.

 

II   Procedura zabezpieczenia pomieszczeń i postępowania z kluczami.

  1. Wydanie i zwrot kluczy od pomieszczeń biurowych, administracyjnych i klas lekcyjnych dokonuje się na podstawie wpisu w rejestrze znajdującym się w sekretariacie szkoły.
  2. Prawo do pobierania kluczy z sekretariatu mają wyłącznie upoważnieni pracownicy.
  3. Po otwarciu pomieszczenia, jeszcze przed przystąpieniem do pracy lub zajęć, istnieje obowiązek sprawdzenia stanu zastosowanych zabezpieczeń sprzętu biurowego, audiowizualnego oraz komputerowego, a także składowanej w tych pomieszczeniach dokumentacji i innego wyposażenia.
  4. W przypadku stwierdzenia zmian lub naruszenia stanu zabezpieczeń pracownik, który to stwierdził, natychmiast powiadamia o tym swojego przełożonego.
  5. Przed wyjściem z pomieszczenia , pracownicy zobowiązani są do uporządkowania swoich stanowisk pracy, wykonania czynności zabezpieczających adekwatnych do zastosowanych rozwiązań technicznych i organizacyjnych, głównie polegających na:

- wyłączeniu i zabezpieczeniu urządzeń elektronicznych (projektorów, komputerów, drukarek, ekranów, urządzeń laboratoryjnych itp.)

- pochowaniu używanych pomocy i akcesoriów (wskaźniki, piloty, kable itp.) w przystosowanych do tego celu biurkach i szafkach oraz ich zamknięcie na klucz.

- wyłączeniu wszystkich urządzeń energetycznych zasilanych energią elektryczną, (grzejniki, czajniki, wentylatory itp.) zgodnie z zasadami bhp.

- opuszczeniu rolet lub zasłonięcia okien.

- wyłączenia oświetlenia,

- zamknięciu okien i drzwi,

6. Osoba pobierająca klucz do pomieszczeń dydaktycznych nie może go powierzyć innym osobom, a w szczególności uczniom.

7. Wydawanie kluczy zapasowych uprawnionym pracownikom do ich pobrania może odbywać się tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą dyrektora szkoły.

8. Klucze zapasowe po ich wykorzystaniu należy niezwłocznie zwrócić.

 

III   Odpowiedzialność

  1. Od momentu pobrania kluczy do momentu ich zdania, na upoważnionej osobie spoczywa pełna odpowiedzialność za mienie znajdujące się w danym pomieszczeniu.
  2. Zabrania się wynoszenia kluczy od gabinetów  poza placówkę.
  3. Utrzymanie skutecznego zabezpieczenia wszystkich pomieszczeń podlega nadzorowi dyrektora szkoły.
  4. Za nieprzestrzeganie niniejszej instrukcji mogą być wyciągnięte następujące sankcje:

1)      odpowiedzialność wynikająca z art. 52 kodeksu pracy,

2)      odpowiedzialność wynikająca z art. 363 paragrafu 1 kodeksu cywilnego.

 

Instrukcja obowiązuje od dnia 19 marca 2010 roku i jest dostępna na stronie internetowej BIP Gimnazjum nr 3 w Lubaniu.

 

 

 

Oświadczenie

Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/em się w sprawie określenia procedur zabezpieczenia pomieszczeń i postępowania z kluczami w Gimnazjum nr 3 w Lubaniu i zobowiązuję się do stosowania zawartych w niej postanowień.

 

Nazwisko i imię

Klucz

Podpis

A.Białek

Szkoła, alarm, sekretariat

 

P.Bortko

 

 

I.Byk

 

 

B.Charkiewicz

 

 

J.Cygan

Pracownie komputerowe

 

A.Dwornik

 

 

A.Fenczyszyn

 

 

M.Hanka

 

 

A.Jednoróg

Biblioteka

 

A.Kilarska

 

 

J.Koszela

 

 

M.Kruk

 

 

B.Książkiewicz

Biblioteka

 

M.Mamos

 

 

M.Pastuczewicz

 

 

J.Rogalska

 

 

I.Rożko

Szkoła alarm, sekretariat, wicedyrektor

 

P.Sajdutko

 

 

E.Szulecka

 

 

I.Tołstołucka

 

 

S.Wajcfeld

 

 

D.Wajcfelt

 

 

Z.Witwicka

 

 

S.Zamojska

 

 

P.Żukowski

 

 

J.Lange

 

 

G.Denisiuk

Sekretariat

 

I.Natanek

Kadry

 

T.Okreszewska

Szkoła, alarm, księgowość

 

M.Tusień

Szkoła, alarm, pomieszczenie socjalne

 

M.Kłębczyk

Szkoła, alarm, sekretariat, pomieszczenie socjalne

 

K.Bobowska

Szkoła, alarm, pomieszczenia I piętro, księgowość

 

A.Murawska

Szkoła, alarm, sekretariat, gab.dyr. gab.wicedyr.

 

 

H.Moczydlak

Pomieszczenia II piętro

 

M.Teter

Pomieszczenia parter, kadry

 

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Turkanik
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Turkanik
Data wprowadzenia:2011-01-12 20:22:15
Opublikował:Krzysztof Turkanik
Data publikacji:2011-01-12 20:27:27
Ostatnia zmiana:2011-01-12 20:29:19
Ilość wyświetleń:5892
Gimnazjum nr 3 im. Euroregionu Nysa w Lubaniu
ul. Rybacka 16, 59-800 Lubań

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij